vrijdag 16 maart 2012

We hebben nood aan een partij of beweging die bruin én groen is!



De kleuren die in deze periode bij mij zouden passen, zijn bruin en groen.

Ik leg uit waarom:

Ik ben een progressieve autochtone Vlaming, die sociaaleconomisch 'links' is, maar die veiligheid en de problemen met 'jongeren' geen taboe vindt. Verder vind ik ook dat, in een tijd waarin we het economisch moeilijk(er) hebben, dat we, inderdaad, méér voor het eigen volk moeten kiezen. Minder migratie, strenger asielbeleid, méér nadruk op veiligheid en bescherming van de 'eigen' burgers... Maar tegelijkertijd pleit ik voor bijsturing van de wereldeconomie, zodat die voor IEDEREEN (wereldwijd) zorgt (méér inspraak van het ILO in de G4, G5, G6, G7, G8, G10, G20, Bilderberg, enz, enz...), maar zolang men dat onvoldoende doet, moeten we wel vooral en eerst het eigen volk beschermen, dat vind ik dus wel...

En er zijn weldegelijk verschillen tussen de bevolkingsgroepen, en ik ben het beu dat ik, zelfs als progressieve Vlaming, steeds aan het kortste eind trek.

Ik ben het beu dat '(probleem)jongeren' de straat proberen te domineren, ons uitdagen en intimideren, zodat wij stil en bang binnen moeten blijven zitten, terwijl zij al hun duivels kunnen ontbinden. Zo stond ik gisteren, bij overlast in mijn straat, enkel in mijn deuropening (niet op straat), en leunend op een stok, gewoon om te tonen dat ik me kon en zou verdedigen, indien dat nodig zou zijn. Ik daagde niet uit, maar toonde gewoon dat ik niet bang was, en dat ik, indien nodig, een stok had om mij te verdedigen...

Maar rara, wie werd er meegenomen voor een verhoor naar het politiebureau? Ik, en niet die jongeren!

Ik pik dit niet! Ik wil me als Vlaming veilig en geborgen voelen in mijn straat! Ik heb nog nooit iemand iets misdaan, maar wil me wel kunnen verdedigen als dat nodig is. Waarom geloofde de politie alweer de leugens van die 'jongeren'? Waarom kiezen ze steeds hun kant, en werd ik meegenomen voor een verhoor???

We hebben nood aan een partij die (sociaaleconomisch) links is, maar die méér partij kiest voor het eigen volk, zonder racistisch te zijn, maar met een sterke hand als dat nodig is, om veiligheid en respect af te dwingen, ook voor de gewone en kleine Vlaming die in die buurten woont.

En dit bericht is allicht een emotionele reactie op die gebeurtenis van gisteren, maar ik ben het wel beu! Ik ben het ook beu dat ik afgeluisterd wordt, en dat zij alles over mij weten en ik bijna niets over hen. Ik ben het ook beu dat, als ik wegga, er toch steeds de vrees is dat er iets zou kunnen gebeuren, en dat er ingebroken zou kunnen worden.

En daarom hebben we nood aan een linkse partij, die op sociaal-economisch vlak progressief is, maar ook ethisch, en die ook meer kiest voor de broodnodige bescherming van het eigen volk!

Momenteel kiezend voor bruin-groen,

Nog vele groetjes van een échte Agalev-er dus! ;-)

Ir. Daniel De Caluwé,

Sociaaleconomisch 'links', maar ook ethisch, en vragende partij voor méér veiligheid en respect voor de autochtone bevolking! (En ja, ik ben alleenstaand, en leef ethisch en sober, ben sociaaleconomisch links en voor solidariteit, en ben zeker geen drugsdealer, en daarom 'staat er voor mijn deur geen Porsche' (hun woorden, aldus insinuerend dat ik, klaarblijkelijk en in hun ogen, niet rijk genoeg ben om nog burgerrechten te hebben...;-) )